Lepe kuhinjske kecelje

Proizvodimo i prodajemo muške i ženske kecelje raznih modela,
u svim veličinama ili po Vašem kroju.
Isporuka na teritoriji cele Srbije.
Služba prodaje:
062/349 923 i 064/11 65 108

Kecelje za trgovine i pekare

Polovina saobraćajnih nesreća koje uzrokuju žene dešava se zato što se dame šminkaju u kolima, tvrde britanski istraživači koji su nadgledali ponašanje žena za volanom i došli do zaključka da se 45 odsto pripadnica lepšeg pola šminka u kolima barem jednom mesečno, dok je za osam odsto dama to svakodnevna praksa.
Izrada kecelja po Vašim zeljama. Isporuka na adresu za celu Srbiju.
Iako stručnjaci tvrde da su žene uspešnije od muškaraca u izvršavanju nekoliko radnji istovremeno, pogled fiksiran za ogledalo smanjuje mogućnost koncentracije, što povećava rizik od nesreća.
U nekim zemljama Evropske unije čak postoje i kazne za šminkanje, a cena „ulepšavanja“ za volanom u Velikoj Britaniji iznosi 200 funti. Saobraćajni statističari istovremeno upozoravaju da su saobraćajne nesreće u poslednjih deset godina postale vodeći uzrok smrti žena mlađih od 35 godina i da nezgode na autoputu odnesu više ženskih života nego srčana oboljenja i kancer zajedno.
Veliki broj modela i štampa sa logom Vaše firme
Iako je većina muškaraca ubeđena da jedina veza između žene i automobila treba da ostane u reklami, a kreatori nas uveravaju da su lepe žene poklon bonus sretnom vlasniku skupih automobila, statistika saobraćajnih nesreća ipak svedoči da žene prave manje prekršaja od muškaraca i manje nesreća sa smrtnim ishodom. Iz više razloga – žene nisu bolji vozači, već pažljiviji, objašnjavaju saobraćajni instruktori. Naime, žene ne leče komplekse za volanom kao muški deo populacije, ne pritiskaju gas kada ih neko pretiče u krivini, ne prolaze kroz crveno svetlo tako često kao muškarci i u prvoj milisekundi žutog svetla neće poleteti ka svom cilju brzinom od 180 kilometara na čas. Šta god da je taj cilj. Osim toga, žena nikada neće namerno uleteti u „makazice“, što je za neke muškarce svakodnevni ritual, bez kojeg ne mogu da zamisle interesantnu i brzu vožnju. U poređenju sa ovim prekršajima, šminkanje za volanom i nije neki „incident“, konstatovaće feministkinje.
„Žene su oprezniji, pažljiviji i strašljiviji vozači iz dva razloga. Za početak, one su temeljnije u učenju vožnje i više su uplašene automobilom od muškaraca. Osim toga, žena u ulozi učenika radi ono što joj se kaže i brže uči saobraćajna pravila i tehniku vožnje od muškaraca, dok predstavnici ’jačeg pola’ u učenje ubacuju delove svog prethodnog vozačkog (ne)iskustva, što za posledicu ima da žene bolje prolaze na ispitima, ali i u saobraćaju. Naime, muškarci su ti koji su obično krivci za ozbiljnije nesreće, jer voze brže i imaju problem sa naglim kočenjem. Uz to, oni ređe obraćaju pažnju na ’znakove pored puta’ i češće ’divljaju’ u saobraćaju. Sa druge strane, žene se često ’blokiraju’ u rizičnim i opasnim situacijama, jer su uplašenije vožnjom od muškaraca, a sklonije su paničnim reakcijama.


„Žene više poštuju saobraćajna pravila, manje uživaju u alkoholu i ređe sedaju za volan pod dejstvom alkohola ili droge. Rezimea radi, mislim da je najveća mana ženske vožnje – plašljivost. Kada je prevaziđu, žene postaju izuzetno disciplinovani i dobri vozači”, ističe Milica Ostojić.

Verovatno su do istog zaključka došli i agenti osiguravajućeg društva „Admiral Inšurens servis Dajamond Kar” koji su se odlučili za marketinšku kampanju koja prikazuje muškarca kako farba kosu uz natpis: „Neki muškarci pokušaće sve da bi došli do jeftinijeg osiguranja. Ali Dajamond osigurava samo žene jer su bolji vozači“.