Izrada kecelja po Vašim zeljama. Isporuka na adresu za celu Srbiju.
Iako stručnjaci tvrde da su žene uspešnije od muškaraca u izvršavanju nekoliko radnji istovremeno, pogled fiksiran za ogledalo smanjuje mogućnost koncentracije, što povećava rizik od nesreća.U nekim zemljama Evropske unije čak postoje i kazne za šminkanje, a cena „ulepšavanja“ za volanom u Velikoj Britaniji iznosi 200 funti. Saobraćajni statističari istovremeno upozoravaju da su saobraćajne nesreće u poslednjih deset godina postale vodeći uzrok smrti žena mlađih od 35 godina i da nezgode na autoputu odnesu više ženskih života nego srčana oboljenja i kancer zajedno.
Veliki broj modela i štampa sa logom Vaše firme
Iako je većina muškaraca ubeđena da jedina veza između žene i automobila treba da ostane u reklami, a kreatori nas uveravaju da su lepe žene poklon bonus sretnom vlasniku skupih automobila, statistika saobraćajnih nesreća ipak svedoči da žene prave manje prekršaja od muškaraca i manje nesreća sa smrtnim ishodom. Iz više razloga – žene nisu bolji vozači, već pažljiviji, objašnjavaju saobraćajni instruktori. Naime, žene ne leče komplekse za volanom kao muški deo populacije, ne pritiskaju gas kada ih neko pretiče u krivini, ne prolaze kroz crveno svetlo tako često kao muškarci i u prvoj milisekundi žutog svetla neće poleteti ka svom cilju brzinom od 180 kilometara na čas. Šta god da je taj cilj. Osim toga, žena nikada neće namerno uleteti u „makazice“, što je za neke muškarce svakodnevni ritual, bez kojeg ne mogu da zamisle interesantnu i brzu vožnju. U poređenju sa ovim prekršajima, šminkanje za volanom i nije neki „incident“, konstatovaće feministkinje.„Žene su oprezniji, pažljiviji i strašljiviji vozači iz dva razloga. Za početak, one su temeljnije u učenju vožnje i više su uplašene automobilom od muškaraca. Osim toga, žena u ulozi učenika radi ono što joj se kaže i brže uči saobraćajna pravila i tehniku vožnje od muškaraca, dok predstavnici ’jačeg pola’ u učenje ubacuju delove svog prethodnog vozačkog (ne)iskustva, što za posledicu ima da žene bolje prolaze na ispitima, ali i u saobraćaju. Naime, muškarci su ti koji su obično krivci za ozbiljnije nesreće, jer voze brže i imaju problem sa naglim kočenjem. Uz to, oni ređe obraćaju pažnju na ’znakove pored puta’ i češće ’divljaju’ u saobraćaju. Sa druge strane, žene se često ’blokiraju’ u rizičnim i opasnim situacijama, jer su uplašenije vožnjom od muškaraca, a sklonije su paničnim reakcijama.
„Žene više poštuju saobraćajna pravila, manje uživaju u alkoholu i ređe sedaju za volan pod dejstvom alkohola ili droge. Rezimea radi, mislim da je najveća mana ženske vožnje – plašljivost. Kada je prevaziđu, žene postaju izuzetno disciplinovani i dobri vozači”, ističe Milica Ostojić.
Verovatno su do istog zaključka došli i agenti osiguravajućeg društva „Admiral Inšurens servis Dajamond Kar” koji su se odlučili za marketinšku kampanju koja prikazuje muškarca kako farba kosu uz natpis: „Neki muškarci pokušaće sve da bi došli do jeftinijeg osiguranja. Ali Dajamond osigurava samo žene jer su bolji vozači“.